نوشته شده توسط : behzad

امروزه اکثر مردم به دوربین دیجیتال یا به عنوان بخشی از گوشی هوشمند خود یا به عنوان یک دستگاه مستقل دسترسی دارند. فناوری جدید دوربین هایی را برای ما به ارمغان آورده است که به طور کلی استفاده از آنها آسان تر، مقرون به صرفه تر و همه کاره تر از عکاسی فیلم سنتی است. اگرچه دیجیتال دارای معایبی است، اما مزایای زیادی دارد. در اینجا برخی از قابل توجه ترین مزایای دوربین های دیجیتال در مقایسه با دوربین های فیلم وجود دارد.

 

 دوربین عکاسی

 

1. رضایت آنی

غلبه بر فوریت مطلق عکاسی دیجیتال با فیلم غیرممکن است. در بیشتر موارد، شما به سادگی دوربین خود را نشانه می گیرید، کلیک می کنید و تصویر خود را خواهید داشت. بدون انتظار تا تمام شدن تمام فیلم ها، بدون پردازش زمان بر. داشتن تصویر شما در فرمت دیجیتال گزینه های بیشتری را برای کارهایی که می توانید با آن انجام دهید در مقایسه با فیلم در اختیار شما قرار می دهد.

 

2. خرید و پردازش فیلم گران است

عکاسی فیلم می‌تواند یک تجارت گران قیمت باشد، زیرا شما دائما مجبور هستید رول‌های فیلم جدید بخرید و برای پردازش تصاویر خود هزینه بپردازید. عکاسی دیجیتال هیچ یک از این هزینه ها را متحمل نمی شود (به جز خرید دستگاه دیجیتال شما و شاید قیمت جوهر و کاغذ عکس در صورتی که بخواهید برخی از تصاویر را در خانه چاپ کنید)، بنابراین در طول زمان بسیار ارزان تر است.

 

3. فضای ذخیره سازی عظیم برای عکس ها

دستگاه های دیجیتال به جای محدود شدن توسط رول های فیلم، گزینه های ذخیره سازی گسترده ای را ارائه می دهند. کارت های حافظه می توانند هزاران تصویر را در خود جای دهند و در صورت نیاز به فضای بیشتر، می توان آنها را به سرعت تعویض کرد. علاوه بر این، تصاویر را می توان به طور مرتب به یک هارد دیسک کامپیوتر یا یک دستگاه ذخیره سازی دیگر منتقل کرد تا فضا آزاد شود.

 

4. عملکردهای چندگانه

عملکردهای متعددی مانند تشخیص حرکت، تشخیص چهره و دید در شب به عکاس کمک می کند تا تصاویر بهتری ثبت کند. شرایط چالش برانگیز دیگر به معنای عکس های بد نیست، زیرا دوربین هم راه های دستی و هم خودکار برای جبران دارد.

 

برای مثال، عکس‌های شبانه را می‌توان با کیفیتی نزدیک به عکس‌های روز گرفت. (شاید تنها نقطه ضعف این است که برخی از افراد از تعداد زیاد عملکردهای موجود در برخی از مدل‌های دوربین غرق شده‌اند).

 برای خرید دوربین عکاسی به اینجا مراجعه کنید.

5. دوربین فیلمبرداری

برخلاف دوربین‌های سنتی فیلم که فقط می‌توانند تصاویر ثابت بگیرند، دوربین‌های دیجیتال می‌توانند عکس‌های متحرک نیز بگیرند. عملکرد به عنوان یک دوربین فیلمبرداری، تطبیق پذیری این دستگاه ها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد، نه تنها برای ضبط رسانه، بلکه برای پخش زنده ویدیو در سراسر اینترنت.

 

6. به اشتراک گذاری آسان

به اشتراک گذاری رسانه های ضبط شده در قالب دیجیتال با دیگران بسیار آسان تر است. تصاویر را می توان از طریق متن یا ایمیل ارسال کرد. رسانه ها را می توان در اینترنت بارگذاری کرد و از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت. چندین کپی از تصاویر را می توان به راحتی از طریق دستگاه های ذخیره سازی مانند حافظه ها، کارت ها یا هارد دیسک های قابل حمل با دیگران ایجاد کرد و به اشتراک گذاشت.

 

7. کوچکتر و سبکتر

دوربین‌های دیجیتال معمولاً سبک‌تر و جمع‌وجورتر از دوربین‌های فیلم‌برداری هستند و باعث می‌شوند قابل حمل‌تر باشند. پیشرفت فناوری همچنین به این معناست که دوربین‌های دیجیتال کوچک روی گوشی‌های هوشمند و سایر دستگاه‌ها تعبیه شده‌اند و دسترسی تقریباً جهانی به دوربین‌های دیجیتال را ممکن می‌سازند. دوربین های کوچک نیز کاربرد عملی دارند. برای مثال، می‌توان آن‌ها را برای کمک به مانورهای معکوس در خودروها تعبیه کرد.

 

8. ویرایش آسان

عکس‌های سنتی را فقط یک بار می‌توان تغییر داد، و آن در مرحله پردازش فیلم است – و حتی در آن زمان، دامنه محدود است. ویرایش عکس های دیجیتال در هر مرحله آسان است، و امکان ویرایش های متعددی وجود دارد که بسیاری از آنها رادیکال هستند.

 

ویرایش اولیه، مانند افزایش کنتراست، روشنایی، و حذف قرمزی چشم، اغلب توسط دوربین یا گوشی هوشمند انجام می شود، با استفاده از بسته نرم افزاری ویرایش عکس می توان به جلوه های بسیار بیشتری دست یافت.

 

9. گزینه های نمایش بیشتر

برخلاف عکس‌های روی فیلم، که اصلاً نمی‌توان آن‌ها را تا پس از توسعه مشاهده کرد، روش‌های متعددی برای مشاهده عکس‌ها در قالب دیجیتال وجود دارد. به عنوان مثال، می‌توانید آن‌ها را روی یک تلویزیون با صفحه‌نمایش بزرگ قرار دهید، برای تأثیر چشمگیرتری که همه افراد می‌توانند به طور همزمان تجربه کنند. قاب عکس دیجیتال یکی دیگر از راه های منحصر به فرد برای نمایش عکس های دیجیتال است.

 

10. چاپ خانگی

عکس‌های فیلم باید ایجاد شوند، یک فرآیند شیمیایی حساس که معمولاً توسط مشاغل تجاری یا از طریق استفاده از یک «تاریکخانه» خاص انجام می‌شود. کل رول فیلم تقریباً همیشه بدون در نظر گرفتن کیفیت تصویر ساخته می شد.

 

عکس‌های دیجیتال را می‌توان در خانه چاپ کرد و فقط به چاپگر مناسب، بعلاوه نوع کاغذ مورد نظر نیاز دارد (بیشتر افراد از کاغذ مخصوص عکاسی استفاده می‌کنند که به طور گسترده در فروشگاه‌ها موجود است). کاربران خانگی می‌توانند انتخاب کنند که کدام یک از تصاویر را چاپ کنند، اندازه‌ها و اشکال مختلف چاپ را آزمایش کنند، و همچنین در اکثر شرایط ویرایش اولیه را انجام دهند.

 

11. فناوری نقطه و شلیک

استفاده از دوربین های دیجیتال به طور کلی بسیار آسان است، زیرا اکثر تنظیمات را می توان به طور خودکار توسط دوربین محاسبه کرد. این بدان معناست که عکاسان آماتور می توانند به سادگی اشاره کنند و بدون نیاز به صرف زمان برای فوکوس کردن یا تنظیم تنظیمات کلیک کنند.

 

12. عملیات سریعتر

یکی از ویژگی های دوربین های دیجیتال که گاهی فراموش می شود این است که می توانند به سرعت چندین عکس بگیرند. با استفاده از دوربین های فیلم، کاربر باید بین هر عکس روی فیلم بچرخد و زمان را از دست بدهد و به طور بالقوه فرصت ثبت برخی تصاویر عالی را از دست بدهد. تنظیم تنظیمات در دوربین های فیلم نیز می تواند سرعت عکاس را کند کند.

 

بیشتر بخوانید:

آشنایی با انواع مختلف دوربین های دیجیتال

بهترین دوربین برای خرید در سال 2022

دوربین دیجیتال چیست؟

DSLR در مقابل دوربین Point and Shoot

مزایا و معایب دوربین DSLR

بهترین دوربین های DSLR در سال 2022

دوربین های DSLR در مقابل دوربین های بدون آینه: کدام یک برای شما بهتر است؟

دوربین دیجیتال چه ویژگی هایی دارد؟

انواع دوربین های دیجیتال

 



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : behzad

در اینجا چند دوربین کامپکت وجود دارد که اگر به دنبال دوربین کوچکی هستید که کیفیت و عملکرد عالی تصویر را ارائه می دهد، ارزش بررسی دارند. در این مقاله به هفت ویژگی مهمی که قبل از خرید یک دوربین دیجیتال کامپکت باید در نظر بگیرید اشاره می کنم. در کنار این، چند توصیه شخصی من را نیز خواهید یافت.

 

 دوربین عکاسی کامپکت

 

جیبی

اول از همه، یک دوربین کامپکت باید دقیقاً همینطور باشد - کامپکت. باید به راحتی در جیب کت یا شلوار شما جا شود.

 

قابلیت بزرگنمایی خوب

هرگاه از افرادی که در بازار به دنبال خرید دوربین هستند می‌پرسم، شاید مهمترین ویژگی ذکر شده قابلیت زوم باشد. دوربین کامپکتی که زوم متوسط 2x یا 3x ارائه می‌کند، دسترسی قابل‌توجهی بیشتر از دوربین گوشی‌های هوشمند ارائه نمی‌کند. من یکی با حداقل 4-5 X زوم را پیشنهاد می کنم. لطفاً به یاد داشته باشید که به طور کلی، دسترسی بیشتر به معنای دوربین کمی بزرگتر و لنزی است که کاملاً روشن نیست (دیافراگم باریکتر). با این حال، اکثر مصرف کنندگان مایل به انجام این معامله هستند.

 

تشخیص چهره یا چشم

قابلیت تشخیص چهره/چشم در یک دوربین کامپکت بسیار مهم است. وقتی دوربین خود را بیرون می آورید تا لحظه ای زودگذر را ثبت کنید، دوربینی می خواهید که بتواند به سرعت و با دقت سوژه انسان را برای فوکوس خودکار تشخیص دهد. همچنین، اگر دوربین را به شخصی در خیابان قرض دهید تا از شما عکس بگیرد، به احتمال زیاد او به سادگی دوربین را به سمت شما گرفته و دکمه شاتر را فشار می دهد. تشخیص چهره/چشم شانس اینکه سوژه در بهترین فوکوس قرار گیرد را بسیار افزایش می دهد.

 

حالت های مختلف صحنه

وجود حالت‌های مختلف صحنه در دوربین به کاربر این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به کمانچه با مقادیر دیافراگم، ISO و سرعت شاتر، تنظیمات بهینه را به سرعت تنظیم کند. برای مثال، فرض کنید می‌خواهید در شب یک پرتره بسازید یا از آتش بازی عکس بگیرید. بسیاری از دوربین های کامپکت خوب تنظیمات حالت صحنه را فقط برای چنین مواقعی دارند.

 

ویدیو 4K

بسیاری از ما تیراندازان «هیبرید» هستیم و ابزاری می‌خواهیم که بتواند عکس‌ها را به خوبی فیلم بگیرد. تقریباً تمام دوربین های دیجیتال کامپکت مدرن می توانند ویدیوهای 1080p ضبط کنند. با این حال، من توصیه می کنم یکی را پیدا کنید که بتواند فیلم 4K را نیز ثبت کند. این جزئیات بسیار بیشتری را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد ویدیو را برش دهید و همچنان وضوح عالی را حفظ کنید.

 

شارژ داخل دوربین

یکی از نکات منفی یک دوربین بسیار کوچک، باتری بسیار کوچک آن است. توصیه می کنم حداقل یک یدک همراه داشته باشید. با این حال، به همان اندازه مهم، توانایی شارژ باتری در دوربین است. من از حمل یک شارژر جداگانه فقط برای باتری دوربین متنفرم. هنگام سفر سبک، بسیار مهم است که به شارژرهای خارجی تکیه نکنید. در صورت وجود، سعی کنید دوربینی پیدا کنید که امکان شارژ از طریق درگاه USB-C را فراهم کند، که اغلب سریعتر شارژ می شود و از درگاه میکرو USB قوی تر است.

 

مفصل یا چرخاندن صفحه به بالا/پایین

بخش بزرگی از فرآیند خلاقانه ساختن وبلاگ و گرفتن سلفی است. یک صفحه نمایش مفصل یا صفحه ای که حداقل به سمت بالا یا پایین می چرخد، این فرآیند را بسیار آسان تر می کند. صفحه نمایشی که متحرک است همچنین به شما امکان می دهد به راحتی از بالای سر عکس بگیرید و از زوایای و چشم اندازهای غیر متعارف فیلم بگیرید.

 برای خرید دوربین عکاسی کامپکت به لینک زیر مراجعه کنید:

https://gholab.ir/fa/محصولات/دوربین-عکاسی-دیجیتال

توصیه های خاص

Sony Cyber-shot RX100 VII

 

این کرم دولا کرم دوربین های کامپکت است، اما همچنین گران ترین دوربین در این لیست است. تمام کادرهایی را که در بالا لیست کرده‌ام را علامت می‌زند. ویژگی های قابل توجه تر در زیر ذکر شده است:

 

 دوربین عکاسی سونی

 

  • سنسور CMOS 1 مگاپیکسلی (1 اینچ)
  • لنز زوم 24-200 میلی متری معادل f/2.8-4.5
  • صفحه نمایش LCD که 180 درجه به بالا و 90 درجه پایین می رود
  • ویدیو 4K
  • فوکوس خودکار چهره و چشم پیشرو در صنعت
  • اتصال بی سیم Wi-Fi + بلوتوث + NFC
  • وزن (شامل کارت و باتری) – 302 گرم

 

Canon PowerShot G5 X Mark II

این یک دوربین کامپکت عالی و عالی است که زوم اپتیکال 5 برابری را ارائه می دهد. لنز آن به اندازه سونی بالا دسترسی ندارد اما روشن تر است. علاوه بر این، سونی فوکوس خودکار تشخیص فاز را ارائه می دهد در حالی که کانن دارای فوکوس خودکار با تشخیص کنتراست است. ویژگی های قابل توجه تر در زیر ذکر شده است:

 

 دوربین عکاسی کانن

 

  • سنسور CMOS انباشته 1 مگاپیکسلی (1 اینچ)
  • لنز زوم 24-120 میلی متری معادل f/1.8-2.8
  • صفحه نمایش LCD که 180 درجه به بالا و 90 درجه پایین می رود
  • ویدیو 4K
  • اتصال بی سیم Wi-Fi + بلوتوث
  • وزن (شامل کارت و باتری) - 340 گرم

 

Panasonic Lumix DC-ZS80

این مقرون به صرفه ترین دوربین از سه دوربینی است که من توصیه می کنم. در حالی که از یک سنسور CMOS 1/2.3 اینچی با نور پشت (BSI) استفاده می کند، محدوده زوم قابل توجهی 24-720 میلی متری را ارائه می دهد. ویژگی های قابل توجه تر در زیر ذکر شده است:

 

 دوربین عکاسی پاناسونیک

 

  • سنسور 20 مگاپیکسلی BSI-CMOS (1/2.3 اینچ)
  • لنز زوم 24-720mm معادل f/3.3-6.4
  • صفحه نمایش لمسی LCD که 180 درجه بالا می رود
  • ویدیو 4K
  • اتصال بی سیم Wi-Fi + بلوتوث
  • وزن (شامل کارت و باتری) – 327 گرم

 

بیشتر بخوانید:

آشنایی با انواع مختلف دوربین های دیجیتال

بهترین دوربین برای خرید در سال 2022

دوربین دیجیتال چیست؟

DSLR در مقابل دوربین Point and Shoot

مزایا و معایب دوربین DSLR

بهترین دوربین های DSLR در سال 2022

دوربین های DSLR در مقابل دوربین های بدون آینه: کدام یک برای شما بهتر است؟

دوربین دیجیتال چه ویژگی هایی دارد؟

انواع دوربین های دیجیتال

 

 



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : behzad

 از دهه 1990، دوربین های عکاسی دیجیتال بیشتر و بیشتر رایج شده اند و همچنین مقرون به صرفه تر شده اند. به همین دلیل، اکنون آسان‌تر از هر زمان دیگری شروع به عکاسی کنید. خوشبختانه، برای به دست آوردن نتایج خوب، نیازی به خرید یک دوربین حرفه ای ندارید. مهمترین عامل مهارت عکاس است. در این آموزش، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از نور، ترکیب بندی، و تنظیمات دوربین خود برای گرفتن عکس های دیجیتال بهتر استفاده کنید — مهم نیست چه نوع دوربینی دارید.

 

 دوربین عکاسی

 

با دوربین دیجیتال چه کاری می توان انجام داد؟

کارهای زیادی وجود دارد که می توانید با دوربین دیجیتال انجام دهید. در اینجا فقط چند نمونه آورده شده است:

 

ثبت خاطرات:

می توانید از دوستان خود عکس بگیرید یا سفر خانواده خود به ساحل را مستند کنید. در صورت تمایل، می توانید آنها را روی کاغذ عکس چاپ کنید یا فقط می توانید آنها را روی رایانه، تلویزیون یا قاب عکس دیجیتال مشاهده کنید.

 

عکس های خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید:

می توانید عکس های خود را در فیس بوک، فلیکر، پیکاسا یا سایت دیگری پست کنید. اگر تلفن هوشمند دارید، این کار حتی ساده‌تر است، زیرا می‌توانید بلافاصله عکس بگیرید و آن را آپلود کنید.

 

از آن به عنوان اسکنر استفاده کنید:

اگر اسکنر ندارید، می توانید به سادگی از یک سند عکس بگیرید. برای مثال، می‌توانید از فرم‌های مالیاتی خود عکس بگیرید تا آنها را ثبت کنید.

 

ضبط داده ها:

می توانید از دوربین برای به خاطر سپردن چیزها استفاده کنید. به عنوان مثال، وقتی ماشین خود را در مرکز خرید یا فرودگاه پارک می‌کنید، می‌توانید از شماره بخش پارکینگ عکس بگیرید تا بعداً بتوانید ماشین خود را پیدا کنید. همچنین می توانید از مواردی مانند ساعات کاری فروشگاه، شماره تلفن و موارد دیگر عکس بگیرید. یک تلفن دوربین دار برای این کار ایده آل است، زیرا همیشه آن را با خود خواهید داشت.

 

شروع به گرفتن عکس به عنوان یک سرگرمی کنید:

می توانید مهارت های عکاسی خود را تقویت کنید، خلاق باشید و حتی از نرم افزارهای ویرایش تصویر برای آزمایش عکس های خود استفاده کنید. در این مرحله، ممکن است بخواهید برای بهبود عکس های خود، روی یک دوربین با کیفیت بالاتر سرمایه گذاری کنید.

 

انتخاب دوربین دیجیتال

اگر در حال خرید یک دوربین دیجیتال هستید، تعداد انتخاب ها می تواند بسیار زیاد باشد. با این حال، اگر بتوانید جستجوی خود را به محدوده قیمتی خاص یا نوع دوربین محدود کنید، ممکن است انتخاب شما را بسیار آسان‌تر کند. علاوه بر این، بسیاری از دوربین ها دارای ویژگی های خاصی مانند اصلاح قرمزی چشم و ضد پلک زدن هستند، بنابراین ممکن است بخواهید به این فکر کنید که کدام ویژگی برای شما مهم است.

 

انواع دوربین های دیجیتال

بیشتر دوربین‌ها را می‌توان به چهار نوع اصلی دسته‌بندی کرد: SLR دیجیتال (یا DSLR)، دوربین‌های نقطه‌ای و عکاسی، دوربین‌های پل و تلفن‌های دوربین دار. هر نوع مزایا و معایبی دارد و برخی از انواع گرانتر از بقیه هستند. برای محدود کردن جستجوی خود، سعی کنید تعیین کنید کدام یک از این انواع به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

 

دوربین های کامپکت

دوربین های کامپکت به گونه ای طراحی شده اند که مقرون به صرفه، راحت و آسان برای استفاده باشند. آنها منظره یاب ندارند و در عوض از صفحه نمایشی استفاده می کنند که قاب یا تصویر را نشان می دهد.

 

دوربین های DSLR

دوربین‌های DSLR که مخفف «بازتابی با یک لنز دیجیتال» هستند، دوربین‌های بزرگی هستند که لنزهای قابل تعویض دارند و می‌توانند عکس‌های با کیفیت بسیار بالایی بگیرند.

 

دوربین های بدون آینه

دوربین‌های بدون آینه جایگزین‌های جیبی برای دوربین‌های DSLR هستند که دارای لنزهای قابل تعویض هستند.

 

ویژگی های خاص

دوربین های دیجیتال اغلب دارای ویژگی های خاصی هستند که به شما کمک می کند عکس های بهتری بگیرید. بسته به نوع عکس هایی که می خواهید بگیرید، برخی از این ویژگی ها می توانند بسیار مفید باشند. در زیر مواردی وجود دارد که ممکن است بخواهید به دنبال آنها باشید:

 

مشاهده برخی از ویژگی ها در منوهای دوربین

 

تصحیح قرمزی چشم:

این کار به طور خودکار قرمزی چشم را از بین می برد، که اگر با فلاش روشن عکس می گیرید مفید است. اگر دوربین شما این ویژگی را ندارد، می توانید از نرم افزار ویرایش تصویر برای رفع قرمزی چشم استفاده کنید.

 

حالت کودک ورزشی/فعال:

این به دوربین امکان می‌دهد سریع‌تر فوکوس کند تا عکس‌های اکشن بگیرد. برخی از دوربین ها همچنین از تشخیص حرکت برای "یخ زدن" یک سوژه با حرکت سریع استفاده می کنند و عکس های شما را واضح تر می کنند.

 

Anti-Blink:

این ویژگی به طور خودکار تشخیص می دهد که آیا فردی پلک زده است یا خیر و پس از گرفتن عکس هشداری را نمایش می دهد تا بدانید که آن را دوباره بگیرید.

 

تشخیص لبخند:

از فناوری تشخیص چهره برای گرفتن عکس درست زمانی که سوژه شما لبخند می زند استفاده می کند.

 

کاهش لکه:

این به طور خودکار عکس های شما را روتوش می کند تا لک ها و چین و چروک ها را کاهش دهد.

 

جلوه های هنری:

این به شما امکان می دهد جلوه های ضربه قلم مو، اعوجاج لنز یا جلوه های دیگر را اضافه کنید تا به عکس های خود ظاهری منحصر به فرد ببخشید.

 

به خاطر داشته باشید که دوربین های رده بالاتر (مانند دوربین های DSLR) کمتر از برخی از این ویژگی ها برخوردار هستند. برای آن دوربین‌ها، باید بیشتر به مهارت خود و همچنین پس‌پردازش با فتوشاپ یا برنامه‌های مشابه تکیه کنید. برای عکس‌های فوری روزمره، راحتی دوربین‌های نقطه‌ای و عکاسی اغلب آنها را به انتخاب بهتری تبدیل می‌کند.

 

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید دوربین عکاسی

کارت های حافظه

اکثر دوربین های دیجیتال عکس ها را روی یک کارت حافظه جداگانه ذخیره می کنند، مانند کارت Secure Digital، SDHC، microSD یا CompactFlash. این کارت ها معمولا چندین گیگابایت فضای ذخیره سازی دارند و تعداد دقیق عکس هایی که می توانند در خود جای دهند بسته به وضوح و فرمت فایل عکس ها متفاوت است. ممکن است لازم باشد کارت حافظه را جداگانه خریداری کنید و مهم است که کارتی را انتخاب کنید که با دوربین شما سازگار باشد. می توانید این اطلاعات را در دفترچه راهنمای دوربین خود، در قسمت بیرونی جعبه یا به صورت آنلاین پیدا کنید.

 

به طور کلی، تا زمانی که عکس های خود را به رایانه خود منتقل نکنید، باید از کارت حافظه به عنوان ذخیره موقت استفاده کنید. سپس می توانید عکس ها را از کارت حافظه حذف کنید تا فضای زیادی برای عکاسی بعدی خود داشته باشید.

 

باتری ها

به طور کلی، دوربین‌ها از بسته‌های باتری لیتیوم یون قابل شارژ استفاده می‌کنند، اگرچه برخی می‌توانند از باتری‌های AA استفاده کنند. بسته باتری معمولاً همراه دوربین شما است، اما ممکن است بخواهید یک بسته اضافی بخرید تا در صورت تمام شدن باتری در حین عکاسی، یک باتری اضافی بخرید. حتما یک بسته باتری بخرید که برای کار با دوربین شما طراحی شده باشد.

 

دوربین شما همچنین یک شارژر دارد که می توانید با باتری خود از آن استفاده کنید. ایده خوبی است که باتری را یک شبه شارژ کنید تا روز بعد برای عکس گرفتن آماده باشید.

 

سایت قلاب مرجع خرید کالاهای دیجیتال



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 | نظرات ()